sábado, 1 de enero de 2011

Txopetarako errefortzuak eta lema-moetak

Txopetan, barrutik, xaflak jarri ditut lemen euskarrien torlojuak ongi heltzeko


 Froga egin dut hagak eta tutuak barruan sartzen, eta 4 edo 5 oso ongi sartzen dira. Baina sartzean taparen erroska jo eta urratu eta behar bada mailatu egingo dute... Zeozer pentsatu behar dut horretan...




Lema kontuan, denetik dago eta ez dirudi zaila denik: hau da sinpleena, optimist batena...

 Hau, berriz, 420 batena. Igo egin daiteke hondartzetan eta kaiarribetan sartzeko. Honelakoa nahi dut nik.


 Zalantza txiki bat daukat, zuzen-zuzen jarrita (urdina) ala pittin bat irekita (gorria), eskoran bertikala bilatzeko... ikusiko dut.
 Hemen daude modelo batzuk diapositibetan, Holandan ikusita, duela 10 bat urte, katamaranen festa...



No hay comentarios:

Publicar un comentario