miércoles, 29 de diciembre de 2010

Txopak

 Txopetako errefortzuak ari naiz jartzen, eta horrek lemak eta euskarriak zehaztera behartzen nau... Horretan ari naiz egun hauetan.
 
Ertzetako lotura ez da ongi geratzen, zuntzak zabaltzeko joera handia duelako, eta garbitu eta molde moduko zerbait prestatu dut. Horrela behartu egingo dut gogortzen den bitartean eta ongi geldituko dela espero dut
 Zintzilikatzeko modua aldatu dut, frogatzeko... Ea tapa jartzeko ez dudan mahaia zulatu behar

Horrekin batera goiko kruzetak mozten eta jartzen hasi da Carlos, goiko planoaren okerdura edo biraketa ekiditzeko. Laguntza handia izango da, dena bukatzeko

Baina... erabat itxi baino lehen barrukoa babestu beharko genuke, hagak eta gainontzekoak sartzean zuakerrak ez kaltetzeko...

Honela ikusten da txopatik.

No hay comentarios:

Publicar un comentario