sábado, 27 de noviembre de 2010

Masten zorroak kokatuta

Jartzeko moduaren inguruan ibili naiz egun batzuk bueltaka eta azkenean erabaki ditut. Ez dut ongi asmatu bi zorroak angelu berean jartzeko bidea, eta uste dut ez direla berdin gelditu, baina tira, aurrera jarraitu dut, ezinbestez (bi hilabete pasa dira mastekin hasi nintzenetik...). Oso desberdin ez dira egongo, eta horrek ere ez du eragin handirik izango belaren posizioan, hala espero dut, behintzat... Aurrerakako angelua 70ºtakoa da, eta barrurakoa pixka bat handixeagoa, 80ºaren inguruan.
 Azpiko mokoa zorroztu dut eta bizarrak buzti ditut erretxinaz, gogortzean beheko euskarriari heltzeko.




 Gogortzen direnean ondo sendotuko ditut.
 Hau ez da benetazko erruna edo zabalera, bi kaskoak parean izateko jarritako tutu-zatiarena baizik... Kanpoko karelen artean 2m inguru izango du

No hay comentarios:

Publicar un comentario