sábado, 6 de noviembre de 2010

Masten euskarriak-04, aparejoa eta kolaje berriak

Ideia on bat eman dit auzoko Jose Ignaziok: indarrak banatzeko plano horizontalean, xafla da hoberena. Kasu egin diot eta prestatu dut.




Gurutze horretatik aterako da masten zorroa, eta eusten lagunduko dio.
 Hasieran gaizki egin nuen lehenengo kasko hura erabili dut xaflak ateratzeko
 


Bestalde txopako tapak bilatzen hasi naiz eta aurkitu ere aurkitu dut, bai fontanerian, baita nautikan ere, baina ez didate bermatzen estankeidadea. Piraguatan erabiltzen dena goikadeetan jartzen da, eta olatuaren edo euriaren kontra babesten du, baina uretan sartuta..., ez dute ikusten. Merkea da, 5 bat euro, bat erosi dezaket eta frogatu, kaja batean jarrita, uretan sartuta. Ikusiko dut. Metakrilatozko bidoiak bilatu behar ditut, Castro jaunak eman zidan pista hura jarritzeko.  Ixtearen unea gerturatzen ari da!!

-------------x-------------
Joan den astean lagun bat etorri zitzaidan bisitan, Diego, eta ideia onak eman zizkidan mastak eusteko (falsa burdak), ezpeleta lotzeko (korredera modukoa) eta belari rizoak hartzeko (zuloak eta soka pasanteak). Beste kapitulu batean sakonduko dut masta eta belaren atala, oraindik urruti xamar gelditzen baitzait, baina badator..




-------------x-------------
 ... Eta  kolaje pare bat egin dut, bridak erabiliz. Politak eta interesgarriak dira baina orain ez dut hortik jarraitu nahi, ezpaitut bidea nahasi behar, bestela ez dut sekulan bukatuko...


No hay comentarios:

Publicar un comentario