martes, 7 de julio de 2009

04) poliesterra eta zuntza

Aspaldian orri hau berritu gabe, azkeneko argazkiak jarriko ditut, hasi baitut dagoenekoz kaskoak forratzeko preparazioa.Pasa ditut sokak kostilaz kostila, plastikoa eusteko moduan.
Sukaldeko film gardena erabilu dut, oso merkea delako (100 m, 1'5 €) eta buelta asko emateko aukera ematen didalako.


Azkenean zinta adhesibo gardena jarri dut, luzeran, eta ongi gelditu da. Azala ez da geratu erabat zurruna, baina lehenengo xaflak eusteko modukoa da.
Bigarren kaskoan gauza bera egin dut baina sokak pasa gabe, zuakerrek plastikoa ondo eusten dutelako, eta alperrikako lana iruditu zaidalako.

Orain materiala erosi behar dut eta geruza jartzen hasiko naiz , baina hagen zilindroak egin behar ditut lehenengo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario