martes, 8 de septiembre de 2009

Berriro hasi naiz lanean

Irailan ekin diot berriro lanari. Askatu dut kaskoa. Kendu egin diot zuntzaz eta erretsinaz egindako lehenengo geruza, kendu dut azpiko plastikoa, moztu ditut sokak eta konpondu dut popako okerdura xafla berria jarrita. Ez dakit ongi egin ote dudan, baina hortik jo dut: geruza ez zegoen ongi eta popa ere konpondu behar zen. Ea hurrengoa hobeto geratzen zaidan!
Zaila izan zait oso geruza hori kentzea barruko hezurdura kaltetu gabe. Azkenean brankatik moztu behar izan dut, eta askatu da. Erne ibili behar da, gauzak ezpaitira ustez bezain errezak...



Une honetan -ongi egonez gero-, plastiko guztiak kenduta berriro sartuko nuen "hezurdura" geruzaren barruan eta hasiko nintzen barruko geruza ematen... , baina ez da horrela izan.

Hemendik aurrera zinta-prezintoz estaliko dut dena, sokarik gabe, eta geruza berria jarriko diot.
Erabilitako materiala galdutzat eman dut, bosteren bat gutxi gora behera. Asko da, baina beste aldetik materiala hobeto ezagutzen dut, eta espero dut oraingoan lauago geratzea, geratuko bada.

No hay comentarios:

Publicar un comentario