sábado, 24 de enero de 2009

02c) egitura montatu-II

Bukatu ditut zulotxoak eta listoiarentzako guneak, eta perfil batzuk montatzen hasi naiz, brankaren loturak aztertzeko



Hona hemen zer itxura hartzen duen. Ederra, ezta?



Arra erabili dut tarteak neurtzeko. Horrela pentsatu nuen maketa zerratzeko garaian: ikusi nuen maketaren tamaina 8 aldiz handituz gero 4,5 m itsas-ontzia aterako zela eta ontzat eman nuen neurri hori, kotxe-gainean eramateko asmoari begira. Bestalde, maketa 20 zatitan eginda, 22.7 cmko tarteak sortzen ziren ontzian, nere esku-arra doi-doi, eta montatzean lagungarria izango zelakoan, hortik jo nuen. Horrela gertatu da, baina listoian ere tarteak markatu nituen , bazpaere.


----x-----

Mahaian listoia josi dut, hartara egitura osoa behartzeko. Horrela ziurtatuko dut zuzen-zuzena doala, maketan bezala.



Lijatu ditut hagatxoen juntak, erraz pasa daitezen ...



eta hasi naiz montatzen, erditik bi aldetara.


Arazoren bat ere azaldu da: 13. perfil honen alde bat ez da mahaira iristen, eta behartuz gero hautsi egin da kontratxapatua, pitzatu egin da. Ez dakit nola konponduko dudan, koxka ez sortzeko...



Bukatu dut kasko bat.

Orain bestea, lehen bait lehen, bai baitaukat bukatzeko gogoa. Nekatu naiz pixkat, ordu asko izan dira eta. Atsedena hartuko dut eta poliki pentsatuko dut nola eutsi haga handiak, trabeskakoak, hain zuzen, bi kaskoak loturik mantentzen dituztenak.



---x---

Kalera atera dut pixkat, argitara...


eta lotan utzi dut...



No hay comentarios:

Publicar un comentario